+38 067 63 92 277
uaeb@uaeb.org

Регламент сезону 2020/2021

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням Правління

ГС «Українська асоціація

електронного баскетболу»

від «___» _________ 2020 р.

 

Голова Правління

Волков С.О.

 

____________________

 

 

 

Регламент

Чемпіонату та Кубку України з електронного баскетболу

серед команд Pro-AM 5×5

сезону 2020/2021 рр.

  1. НАЙМЕНУВАННЯ І ВИЗНАЧЕННЯ

У тексті цього Положення (далі — Положення) використовуються терміни та визначення в наступному їх значенні:

 

1.1 Змагання — Чемпіонат України з електронного баскетболу і Кубок України з електронного баскетболу;

1.2 Організатор Змагання — Громадська спілка «Українська асоціація електронного баскетболу» (УАЕБ);

1.3 Офіційний сайтhttps://uaeb.org/;

1.4 Офіційний Інстаграмhttps://www.instagram.com/ukrainiancyberbasketball/;

1.5 Офіційний Discord-сервер — UAEB;

1.6 Офіційний e-mail / електронна пошта — https://t.me/ukrainiancyberbasketball / uaeb@uaeb.org; всі офіційні повідомлення та інформацію (в тому числі документи, зазначені в розділі 10 Положення) повинні бути спрямовані на вказану адресу;

1.7 Офіційний Telegram — статистика матчів, скріншоти повинні відправлятися приватним повідомленням організаторам турніру;

1.8 Гра / матч — присутність сторін, які в ігровому процесі, обмежена часом, рахунком або виявленням переможця за іншими ознаками. Матч складається з чотирьох чвертей по п’ять хвилин кожна. За результатами зіграних чвертей визначається результат матчу. Результат матчу — одиниця турнірної таблиці або сітки змагань;

1.9 Гравець / учасник / спортсмен — фізична особа, яка бере участь у Змаганнях, в тому числі, яка знаходиться в заявці на Змагання;

1.10 Клуб – організація, що здійснює тренувальну, змагальну і виховну діяльність, що має одну або декілька команд, які беруть участь у Змаганнях;

1.11 Гравець, категорії «У» — фізична особа, яка має українське громадянство, яка бере участь у Змаганнях, а також має право виступати за збірні команди України з електронного баскетболу;

1.12 Гравець, категорії «Л» — фізична особа, яка має будь-яке громадянство (крім українського), яка бере участь у Змаганнях;

1.13 Внутрішньоігрова механіка (ігролад\геймплей) — ігровий процес з точки зору спортсмена, а саме: імітація баскетболу, створювана симулятором баскетболу з адаптацією основних принципів і правил та зі збереженням всіх пропорцій в розмірах ігрового майданчика, віртуальних спортсменів, обладнання (відносно один одного);

1.14 Аккаунт — обліковий запис, що реєструється на сервері (в системі серверів) відеогри, яка є ідентифікатором учасника змагань у відеогрі;

1.15 Нікнейм — псевдонім гравця, який використовується в мережі PlayStation Network;

1.16 PlayStation Network (PSN) — соціальна мережа, що використовується власниками ігрової консолі PlayStation;

1.17 Персонаж гравця / ігровий аватар — персонаж, що знаходиться під прямим контролем одного гравця / учасника і є візуальним образом цього гравця в ігровому світі / ігровому середовищі;

1.18 Бот (AI) — робот-програма, що симулює дії живого гравця в комп’ютерній грі;

1.19 PlayStation 4 (5) — ігрова консоль від компанії SONY;

1.20 NBA 2K21 — електронний симулятор баскетболу від студії Visual Concepts;

1.21 PlayStation Plus (PS+) – сервіс підписки, що дозволяє грати онлайн на PlayStation 4 в багатокористувацькі режими;

1.22 Pro-Am — режим гри в NBA 2K21, в якому 5 гравців грають проти 5 інших гравців;

1.23 Команда Pro-Am (Команда) — об’єднання фізичних осіб, що складається мінімум з 5 гравців, включених в заявку команди, які виступають спільно в складі одного колективу, об’єднують свої зусилля для досягнення перемоги в матчах Змагань та керують кожен своїм персонажем на одній ігровій арені;

1.24 Ростер — склад учасників команди відповідно до заявки на Змагання / технічної заявки на гру;

1.25 Бедж — спеціальне вміння персонажа, що збільшує шанс успішного виконання тієї чи іншої спортивної дії (кидок, передача, блок, заслін, підбір і т.д.). Беджі мають кілька градацій сили застосування ефекту;

1.26 Буст — посилення окремої або кількох характеристик персонажа (тимчасове або постійне);

1.27 Тусовка — застосунок для ігрової консолі PlayStation 4, що дозволяє гравцям взаємодіяти між собою за допомогою голосового або текстового чату (віртуальна кімната);

1.28 Discord (Діскорд) — сервіс для обміну повідомленнями, відеодзвінками, аудіовикликами;

1.29 Стрім — трансляція екрану в глобальній мережі Інтернет (для необмеженого кола осіб) в режимі реального часу стандартними засобами консолі PlayStation 4 або через карту захоплення;

1.30 Дистанційне відтворення (Рімоут) — трансляція екрану і звуку в режимі реального часу з PlayStation 4 на комп’ютер / мобільний пристрій зі встановленим додатком «Remote Play»;

1.31 Шейр (Share Play) — трансляція екрану в Тусовці (для однієї людини або групи осіб, які перебувають в одній віртуальній кімнаті) в режимі реального часу стандартними засобами консолі PlayStation 4;

1.32 Інтернет-відеотрансляція — трансляція Стріма / Рімоута / Шейру матчу в глобальній мережі Інтернет в режимі реального часу або в запису;

1.33 Клієнт, клієнтська частина відеоігри — програмний компонент обчислювальної системи, який посилає запити серверу. Клієнт може запитувати з сервера будь-які дані, маніпулювати даними безпосередньо на сервері, запускати на сервері нові процеси (старт матчу, виконання команд, відправлених з геймпада і т.д.);

1.34 Дисконект — втрата зв’язку Клієнта гравця, який бере участь в матчі, із сервером або Хостом гравця з Клієнтами інших гравців, що беруть участь в тому ж матчі, яка відбувається через збої в роботі обладнання і яка веде до зникнення персонажа гравця з Арени або втрати керування ним протягом тривалого часу;

1.35 Ігровий сервер (або сервер) — програмний компонент спеціалізованого комп’ютерного обладнання, центральна частина відеогри, яка забезпечує зв’язок між різними клієнтами, надаючи їм можливість взаємодії один з одним в рамках відеоігри;

1.36 Хост — PlayStation одного з учасників, яка надає сервіси в режимі сервера (Хост не можна призначити, обирається у випадковому порядку, серед гравців одного матчу в баскетбольному симуляторі NBA 2K21);

1.37 Арена (Корт) — відеопроекція змагального майданчика (частина ігрового всесвіту), на якій відбуваються основні змагальні дії;

1.38 Баг — помилка в програмі (симуляторі);

1.39 Глітч — помилка в програмі, викликана користувачем, шляхом виконання ряду певних дій;

1.40 Скріншот — зображення екрана, зроблене стандартними засобами PlayStation 4;

1.41 Агресивна поведінка — різні дії фізичної особи або групи осіб, спрямовані на заподіяння моральної або іншої шкоди (за винятком фізичної) іншій особі без застосування прямого фізичного впливу, а також заподіяння шкоди майну юридичних або фізичних осіб, в тому числі із застосуванням фізичного впливу;

1.42 Відеогра — програмне забезпечення, що дозволяє здійснити організацію змагального процесу (ігроладу) сторонам (командам / спортсменам), які змагаються, що формує змагальний простір (арену), створює об’єкти управління (персонажі), сприймається органами чуттів людини, де учасник змагань через пристрої введення / виведення впливає на об’єкти управління. Відеогра автоматично або за допомогою контрольованих налаштувань / заборон забезпечує рівні умови сторонам, що змагаються;

1.43 Симулятор — програмні і апаратні засоби, що створюють враження дійсності, відображаючи частину реальних явищ і властивостей у віртуальному середовищі;

1.44 Геймпад (ігровий контролер) — пристрій введення, за допомогою якого спортсмен віддає команди PlayStation 4;

1.45 Заміна — вибуття учасника зі складу команди і додавання до складу команди нового учасника, який раніше не брав участь у відповідному Змаганні (Чемпіонат або Кубок України);

1.46 Дозаявка — заявка до складу команди гравця, який раніше не брав участь у відповідному Змаганні (Чемпіонат або Кубок України). Подається капітаном команди, можлива тільки при дотриманні вимог п. 5.4 Регламенту;

1.47 Перехід — зміна команди одного з учасників, вибуття учасника зі складу команди з подальшою дозаявкою до складу іншої команди в рамках відповідного Змагання (Чемпіонат або Кубок України);

1.48 Аморальна поведінка — вчинки, що суперечать встановленим в суспільстві моральним нормам (наприклад, куріння, розпивання алкогольних напоїв, демонстрація оголених частин тіла в кадрі під час інтерв’ю і т.д.).

 

  1. ЦІЛІ І ЗАВДАННЯ

Змагання проводяться з метою визначення за спортивним принципом чемпіона України з електронного баскетболу і володаря Кубка України, підвищення індивідуального рівня майстерності українських спортсменів і для вирішення таких завдань як:

  • популяризація електронного баскетболу в Україні як виду спорту;
  • популяризація баскетболу через гру в електронний баскетбол;
  • пропаганда здорового способу життя, в тому числі серед молоді;
  • підготовка і успішний виступ збірних команд України на чемпіонатах і першостях Європи, світу;
  • підготовка і успішний виступ клубів / команд в міжнародних змаганнях;
  • виявлення найсильніших гравців України з електронного баскетболу;
  • об’єднання і згуртування гравців з електронного баскетболу.

 

  1. КОНТРОЛЬ ЗА ПРОВЕДЕННЯМ ЗМАГАНЬ

3.1 Загальне керівництво організацією та проведенням Змагань здійснюється Громадською спілкою «Українська асоціація електронного баскетболу».

3.2 Організатор здійснює:

  • розроблення та затвердження цього Регламенту і календаря Змагань;
  • призначення технічних суддів і Головного судді Змагань;
  • визначення складу учасників Змагань;
  • реєстрацію результатів Змагань та затвердження його результатів;
  • контроль за дотриманням цього Регламенту;
  • нагородження переможця та призерів Змагання;
  • вирішення суперечок, що виникають у зв’язку з проведенням Змагань;
  • інші повноваження, встановлені законодавством України, в тому числі, Законом України «Про фізичну культуру і спорт».

 

  1. МІСЦЕ, СТРОКИ ПРОВЕДЕННЯ І ПРОГРАМА ЗМАГАНЬ

4.1 Змагання проводяться з використанням інформаційно-комунікаційної мережі Інтернет в онлайн-режимі (в реальному часі);

4.2 Чемпіонат України з електронного баскетболу включає в себе регулярний сезон, плей-офф (куди потрапляють кращі 4 команди регулярного сезону і грають серії матчів до 3х перемог – Best of 5) та фінал (серія до 4х перемог – Best of 7):

  • регулярний сезон: 28 жовтня 2020 – 29 березня 2021;
  • початок плей-офф: 5 квітня;
  • фінал: 26 квітня 2021.

 

  1. ВИМОГИ ДО КОМАНД / КЛУБІВ

5.1 Змагання проводиться в єдиній командній категорії серед команд, що складаються з гравців в NBA 2K21;

5.2 Учасниками Змагань можуть бути об’єднання фізичних осіб (гравців), які формують команди Pro-Am в баскетбольному симуляторі NBA 2K21. Якщо команда Pro-Am представляє на Змаганнях будь-який Клуб, від цього Клубу на Офіційний e-mail повинно бути направлено лист з повідомленням про участь на офіційному бланку організації (Додаток № 5);

5.3 Кілька Pro-Am команд має право представляти один і той же Клуб в Змаганні;

5.4 Протягом Змагання в одну команду можуть бути заявлені мінімум 5 і максимум 8 гравців, при цьому:

  • команда має право мати в складі не більше двох гравців категорії «Л»;
  • капітаном команди повинен бути тільки гравець категорії «У»;
  • інші гравці повинні відповідати категорії «У»;

5.5 Команда зобов’язана зберігати відеозапис кожного матчу.

 

  1. ВИМОГИ ДО ГРАВЦІВ

6.1 У заявці команди може бути зазначений тільки один акаунт PSN для кожного гравця команди;

6.2 Використовувати акаунти, які не зареєстровані в заявці команди Pro-Am, забороняється;

6.3 Гравець зобов’язаний мати на акаунті мінімум одного персонажа з рейтингом OVR не менше 85;

6.4 Гравець може мати більше одного персонажа і використовувати в Змаганнях будь-якого з них на свій розсуд;

6.5 Нікнейм гравця може бути змінений тільки за письмовим погодженням з Організаторами та не пізніше, ніж за 48 годин до початку наступної гри його команди. Нікнейм не може містити виразів нецензурного, екстремістського, еротичного характеру, а також ображати почуття інших учасників;

6.6 Гравець зобов’язаний зареєструватися в Discord і перебувати на сервері (в чаті) Організатора протягом Змагання;

6.7 Гравцям заборонено вести трансляцію матчів на канали Youtube і Twitch без письмового узгодження з Організатором;

6.8 Кожен учасник зобов’язаний виконати вимоги до реєстрації, встановлені розділом 10 Положення;

6.9 Кожен учасник зобов’язаний дотримуватися вимог Закону України «Про фізичну культуру і спорт»;

6.10 Особам, заявленим для участі в Змаганнях, суддям, а також іншим особам, пов’язаним з проведенням Змагання забороняється:

  • здійснювати ставки в букмекерських конторах та інтерактивні ставки на Змагання як самостійно, так і через третіх осіб (родичів, друзів, знайомих);
  • вступати в переговори (в тому числі висловлювати наміри, давати натяки) з іншими особами з метою участі у протиправному впливі на результат гри Змагань, в тому числі забезпечення заздалегідь визначеного результату;

6.11 Учасники Змагань зобов’язуються дотримуватися правил, встановлених ліцензійною угодою компанії розробника спортивного симулятора NBA 2K21;

6.12 Капітан команди особисто несе відповідальність за недотримання гравцями його команди цього Регламенту.

 

  1. ВИМОГИ ДО КОМАНД PRO-AM

7.1 Перед подачею заявки команди капітан команди повинен письмово погодити назву команди Pro-Am з Організатором Змагань, назва не повинна містити інформації нецензурного, екстремістського, еротичного характеру, ображати почуття інших учасників, а також порушувати права третіх осіб на засоби індивідуалізації;

7.2 Змінювати назву команди забороняється;

7.3 Скорочена внутрішньоігрова назва команди Pro-Am, що відображається на табло рахунку, повинна бути погоджена в письмовій формі з Організатором і не повинна містити інформації нецензурного, екстремістського, еротичного характеру, ображати почуття інших учасників, а також порушувати права третіх осіб на засоби індивідуалізації;

7.4 Внутрішньоігровий логотип команди Pro-Am повинен бути узгоджений з Організатором в письмовому вигляді (надання скріншота) і не повинен містити інформації нецензурного, екстремістського, еротичного характеру, ображати почуття інших учасників, а також порушувати права третіх осіб на засоби індивідуалізації;

7.5 Кольори команди не повинні містити білого, світло-сірого кольорів, щоб уникнути непридатності до читання рахунку на табло під час матчу.

 

  1. ВИМОГИ ДО ФОРМИ КОМАНД PRO-AM

8.1 Макет внутрішньоігрової форми команди Pro-Am повинен бути узгоджений з Організатором і не повинен містити зображень / написів нецензурного, екстремістського, еротичного характеру, ображати почуття інших учасників, а також порушувати права третіх осіб на засоби індивідуалізації;

8.2 Будь-яка зміна форми команди Pro-Am протягом Змагання має бути узгоджена з Організатором в письмовому вигляді;

8.3 Домашня форма команди повинна бути світлого кольору (переважно білого або світло-сірих кольорів), виїзна форма може бути будь-яких кольорів (окрім білого та світло-сірих);

8.4 На майці ігрової форми команди Pro-Am повинен бути нанесений логотип Організатора та логотип Змагання;

8.4.1 Вимоги до логотипу Організатора на ігровий майці:

▪ логотип повинен бути завантажений з PSN аккаунта Організатора в оригінальному розмірі;

▪ розташування логотипу на формі має бути значення X: -0.18 Y: -0.85;

▪ параметри SCALE і ROTATE повинні бути виставлені за замовчуванням;

8.4.2 Вимоги до логотипу Змагання на ігровий майці:

▪ логотип повинен бути завантажений з PSN аккаунта Організатора в оригінальному розмірі;

▪ розташування логотипу на формі має бути значення X: 0.24 Y: -0.85;

▪ параметри SCALE і ROTATE повинні бути виставлені за замовчуванням;

8.5 На майці ігрової форми команди Pro-Am може бути нанесений логотип / назва команди;

8.5.1 Назва / логотип повинен розташовуватися на грудях форми персонажа, не перекривати логотипи Організатора, Змагання і ігровий номер персонажа;

8.6 Номери гравців на спинах гравців повинні бути читабельні:

8.6.1 Параметр SCALE номера персонажа повинен бути X: 70;

8.6.2 Номери персонажів можуть додатково бути розташовані на шортах ігрової форми;

8.6.3 Взуття та аксесуари дозволяється використовувати будь-які на свій розсуд.

 

  1. ВИМОГИ ДО АРЕНИ КОМАНД PRO-AM

9.1 Внутрішньоігрова арена команди Pro-Am повинна бути узгоджена в письмовому (надання скриншота) вигляді з Організатором. Елементи арени (LED-борти, паркет, наклейки на щитах та ін.) не повинні містити зображень / написів нецензурного, екстремістського, еротичного характеру, ображати почуття інших учасників, а також порушувати права третіх осіб на засоби індивідуалізації;

9.2 Будь-яка зміна арени команди Pro-Am по ходу Змагання повинна бути погоджена в письмовій формі з Організатором;

9.3 Паркет домашнього ігрового майданчику Арени не повинен бути кислотного кольору (яскраві, контрастні, неприємні оку поєднання кольорів);

9.4 На двох бортах арени з шести повинен бути нанесений логотип Організатора;

9.4.1 Логотип повинен бути завантажений з PSN аккаунта Організатора в оригінальному розмірі;

9.5 На одному борту арени з шести повинен бути нанесений логотип Змагання;

9.5.1 Логотип повинен бути завантажений з PSN аккаунта Організатора в оригінальному розмірі;

9.6 На ігровому паркеті команди Pro-Am в розділі Secondary Logo 1 і Secondary Logo 2 повинен бути нанесений логотип Організатора;

9.6.1 Логотип повинен бути завантажений з PSN аккаунта Організатора в оригінальному розмірі;

9.6.2 Параметр Secondary Logo 1 Size і Secondary Logo 2 Size повинен бути на значенні 100;

9.7 На ігровому паркеті команди Pro-Am в розділі Arena Name Logo 1 і Arena Name Logo 2 повинен бути нанесений логотип Змагання;

9.7.1 Логотип повинен бути завантажений з PSN аккаунта Організатора в оригінальному розмірі;

9.7.2 Налаштування Arena Name Logo 1 Size і Arena Name Logo 2 Size повинно бути на значенні 100;

9.8 Налаштування Baseline Text 1 і Baseline Text 2 повинно містити назву команди;

 

  1. РЕЄСТРАЦІЯ УЧАСНИКІВ. ПОРЯДОК І СТРОКИ ПОДАННЯ ЗАЯВОК

10.1. Заявки на участь в Чемпіонаті України з електронного баскетболу подаються капітаном команди в період з 1 по 15 жовтня 2020 року шляхом направлення листа на електронну пошту uaeb@uaeb.org з заповненим бланком заявки (Додаток № 3);

10.2 Заявки на участь в Кубку України з електронного баскетболу подаються капітаном команди до 20-го жовтня 2020 року шляхом направлення листа на електронну пошту uaeb@uaeb.org з заповненим бланком заявки (Додаток № 3);

10.3 Спортсменам, які не досягли 18-ти річного віку, необхідно надати письмовий дозвіл від батьків або законних представників;

10.4 Також до листа необхідно прикріпити:

10.4.1 Фотографію кожного гравця команди в форматі:

▪ розмір фотографії не менше 500 кб;

▪ роздільна здатність фотографії не менше 1500х2000;

▪ фото анфас (дивитися прямо, посміхатися, фото по пояс);

▪ фон білий (килим, шпалери, спортзал, шафа або пейзаж як фон не підходять);

▪ голова не повинна бути повернута або нахилена;

▪ на гравця повинна бути надіта однотонна футболка (бажано чорна);

10.4.2 Скан\фото сторінки паспорта кожного гравця команди з фотографією і датою народження;

10.4.3 Заявка, що містить невірні і / або недостовірні відомості, визнається недійсною. В цьому випадку Організатор має право відмовити в допуску учасника до змагань;

10.4.4 Якщо постфактум з’ясувалося, що в наданій заявці містяться недостовірні відомості, до команди, яка надала таку заявку, може бути застосована спортивна санкція у вигляді дискваліфікації.

10.5 Організатор має право запросити в учасника додаткові документи, що підтверджують відповідність учасника вимогам цього Регламенту;

10.6 Всі гравці, чия команда проходить реєстрацію в Змаганнях (які включені капітаном команди в заявку), добровільно надають свої персональні дані відповідно до розділу 10 Регламенту, а саме: прізвище, ім’я, по батькові, місто проживання, дата народження, номер телефону, електронна пошта, фотографія, скан сторінки паспорта з фотографією і віком учасника, підтверджують свою згоду на обробку Організатором Змагання — Громадською спілкою «Українська асоціація електронного баскетболу» — наданих персональних даних, включаючи збір, систематизацію, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміна ), витяг, використання, поширення, блокування, видалення, знищення, на час проведення даного Змагання на весь строк його проведення (з дати затвердження Регламенту та до фактичного закінчення Змагання) і протягом 3 (трьох) років після його закінчення, відповідно до положень, передбачених Законом України «Про захист персональних даних», а також погоджуються з тим, що:

  • гравці надають відповідно до Регламенту актуальні, точні і достовірні дані;
  • участь в Змаганнях є добровільним, вільним і свідомим висловленням згоди учасника Змагань на обробку Організатором його персональних даних;
  • гравці будуть боротися за перемогу до фінального свистка, а також догравати матчі в повну силу і зберігати спортивну складову Змагання;
  • Організатор Змагань має право використовувати імена і нікнейми учасників, фото та відеозаписи з їх участю в Змаганні на ресурсах Організатора та ресурсах партнерів Змагання, а також в будь-яких публічних і рекламних заходах або інших акціях без посилань на джерело, додаткових повідомлень або компенсацій;
  • учасники зобов’язуються дотримуватися цього Регламенту;
  • Організатор Змагань має право обробляти і зберігати персональні дані учасника для цілей організації і проведення Змагань, в тому числі для зв’язку з учасником;
  • згоду на обробку персональних даних може бути відкликано учасником Змагання в будь-який час шляхом повідомлення Організатора шляхом направлення листа на електронну адресу uaeb@uaeb.org. Відкликання згоди на обробку персональних даних автоматично тягне за собою вихід учасника зі Змагання (зі складу учасників) та унеможливлює отримання призу Змагання, передбаченого розділом 14 Регламенту, якщо Учасник відкликав згоду на обробку персональних даних в період його проведення;
  • після отримання Організатором повідомлення Учасника про відкликання згоди на обробку персональних даних, Організатор зобов’язаний припинити їх обробку і забезпечити їх знищення в строк, що не перевищує 90 (дев’яносто) днів з дати отримання повідомлення Організатором, за винятком випадків, коли Організатор має право здійснювати обробку персональних даних учасника без його згоди відповідно до законодавства України.

 

  1. ДОЗАЯВКИ, ЗАМІНИ, ПЕРЕХОДИ ГРАВЦІВ

У ЗМАГАННЯХ З ЕЛЕКТРОННОГО БАСКЕТБОЛУ

11.1 Команда Pro-Am має право дозаявити або замінити гравців в Чемпіонаті України з електронного баскетболу. Загальна кількість гравців після дозаявки не повинна перевищувати 8 (вісім) осіб;

11.2 Дозаявки / заміни в Чемпіонаті України з електронного баскетболу з повним пакетом документів, встановлених розділом 10 Регламенту, повинні подаватися Організатору не пізніше, ніж за два робочих дні до початку чергової гри;

11.3 Якщо капітан команди дозаявляє / замінює гравця в Чемпіонаті України з електронного баскетболу, який вже брав участь в цьому Змаганні, то така дозаявка / заміна прирівнюється до переходу з однієї Команди Pro-Am в іншу;

11.4 Протягом Чемпіонату України з електронного баскетболу дозволений тільки два переходи гравця з однієї команди Pro-Am в іншу;

11.5 Протягом Чемпіонату України з електронного баскетболу одна команда може провести не більше 3 (трьох) дозаявок / замін / переходів;

11.6 Крайній термін на дозаявки / заміни — офіційний старт 3-го раунду чемпіонату;

11.7 Крайній термін на переходи — офіційний старт 3-го раунду чемпіонату;

11.8 В разі якщо гравець залишає клуб / команду з будь-небудь причини, капітан команди зобов’язаний протягом одного робочого дня письмово повідомити про це Організатора;

11.9 Обмінюватися акаунтами PSN в рамках своєї команди дозволяється;

11.10 Технічна заявка (Додаток №4) на матч подається шляхом надсилання електронного листа на адресу uaeb@uaeb.org за добу до початку матчу;

11.11 Заява про перехід гравця подається капітаном приймаючої сторони (команди) в письмовій формі (Додаток №6) на Офіційний e-mail Організатора не пізніше ніж за 24 години до наступної гри приймаючої сторони (команди). Додатково до заяви повинні бути додані згоди (в письмовому вигляді) на перехід від капітана первісної команди і самого гравця;

11.12 Дозаявки / заміни в Кубку України з електронного баскетболу заборонені.

 

  1. ОСОБЛИВІ УМОВИ

12.1 Протягом гри заборонено висловлювати свою неповагу до суперника шляхом:

  • здійснення 2 (двох) і більш спроб кидків зі своєї половини в разі очевидно програшного відставання (при різниці 20 і більше очок наприкінці гри);
  • спроб затягувати гру, результат якої вже очевидний (при різниці 20 і більше очок), будь-якими способами;
  • флопати (навмисно падати на підлогу), висловлюючи цим неповагу до суперника, навмисно вибігати за межі майданчику.

12.2 Організатор залишає за собою право заборонити використовувати анімації, персонажів, Беджі, предмети, які можуть порушити спортивну складову Змагання (ґлітч-анімації, баги); Бедж Heart crusher та Showtime будь-якого рівня заборонено використовувати.

12.3 Технічний суддя Змагання може накласти наступні санкції:

  • усне попередження в голосовому чаті з дублюванням в письмовому вигляді за допомогою повідомлення на ДІСКОРД-сервері Організатора та / або електронного листа на електронну пошту капітана команди в кінці ігрового дня;
  • технічна поразка в матчі.

12.4 Головний суддя Змагання може накласти наступні санкції:

  • усне попередження в голосовому чаті з дублюванням в письмовому вигляді за допомогою повідомлення на ДІСКОРД-сервері Організатора, і / або електронного листа на ім’я капітана команди в кінці ігрового дня;
  • технічна поразка в матчі;
  • дискваліфікація (відсторонення від участі) окремого гравця або всієї команди.

12.5 Порушення, за які Технічний або Головний суддя має право накласти технічну поразку в матчі, з рахунком 20 — 0:

  • порушення пунктів 5.5, 6.7, 11.10, 12.1, 12.2 цього Регламенту;
  • порушення пунктів 1.11 — 1.12, 1.21 — 1.23, 1.28, 1.30.3, 1.30.4 Додатку №1 до Регламенту;
  • явка на матч на 15 хвилин пізніше встановленого часу без попередження Організатора у письмовій формі або відмова грати матч у встановлений за графіком час.

12.6 Порушення, за які Технічний або Головний суддя має право накласти попередження:

  • порушення пунктів 5.5, 6.5 — 6.7, розділів 7, 8, 9, пунктів 11.8, 11.10, 12.1, 12.2 цього Регламенту;
  • порушення пунктів 1.11 — 11.13, 1.21 — 1.24, 1.28, 1.30.3, 1.30.4 Додатку №1 до Регламенту;
  • вчинення заборонених прийомів і дій всередині відеогри, використання заборонених персонажів і предметів (якщо таке з’ясувалося постфактум за результатами перегляду запису — виноситься рішення про скасування результатів матчу і присудження технічної поразки стороні, що порушує);
  • зупинка гри;
  • вихід з гри до фінального свистка без дозволу Технічного судді Змагання;
  • образа суперника, використання нецензурної лексики, а також образливі і негативні коментарі на адресу суддів або Організатора;
  • явка на матч на 15 хвилин пізніше встановленого часу без попередження Організатора у письмовій формі;
  • агресивна поведінка;
  • аморальна поведінка.

12.7 Головний суддя Змагання може дискваліфікувати гравця або команду:

  • після трьох письмових попереджень протягом одного ігрового дня від Технічного і / або Головного судді Змагання;
  • після трьох порушень пункту 12.1, на протязі всього Змагання;
  • за явку на матч на 15 хвилин пізніше встановленого часу без попередження Організатора у письмовій формі більше трьох разів за все Змагання;
  • за надання при реєстрації недостовірних відомостей;
  • за участь в Змаганні особи, яка не зареєстрована як гравець в Змаганні, з одного з акаунтів учасника команди;
  • якщо один з учасників помічений в діалозі, метою якого є здійснення протиправного впливу на результат Змагання чи інші дії, спрямовані на досягнення заздалегідь визначеного результату матчу Змагання. Кваліфікація цих дій здійснюється Технічним суддею Змагання за погодженням з Головним суддею;
  • якщо у команди перервався матч через дисконект більше 7 разів за 1 раунд;
  • відмова або неможливість виконати зобов’язання, встановлені пунктом 1.11 Додатку №1 до Регламенту;
  • порушення пунктів 5.6, 6.2, 6.10 — 6.12, 10.5, 10.6 Регламенту;
  • недотримання духу спортивного суперництва і чесної гри;
  • за інші порушення цього Регламенту, за які не передбачена санкція у вигляді попередження.

12.8 За незначні порушення, які не впливають на хід матчу, що не відбиваються на організації Змагань, до учасника Змагань спортивні санкції можуть бути не застосовані, однак таку особу може бути закликано до порядку Технічним суддею змагання з вказівкою на можливість застосування спортивних санкцій у разі повторного вчинення порушень ;

12.9 За порушення, що впливають або можуть вплинути на хід змагань, що призвели до перегравання, що негативно позначаються на громадському сприйнятті Змагань, Організатора, команд, але допущені не умисно, а також за умисні незначні порушення, а також при повторному скоєнні порушення, за яке особу було закликано до порядку Технічним суддею змагання з вказівкою на можливість застосування спортивних санкцій, до учасника змагань, тренера команди, керівника команди застосовується попередження.

12.10 При виникненні ситуацій, пов’язаних з проведенням матчів Змагань, не передбачених цим Регламентом, такі ситуації розглядаються Президентом УАЕБ, а у виняткових випадках — Правлінням УАЕБ.

12.11 Організатор Змагання не несе відповідальність за збитки, пов’язані з участю в Змаганнях, заподіяну учасникам, а також збиток, заподіяний учасниками третім особам;

12.12 Організатор має право змінювати і доповнювати цей Регламент, при цьому залишаючи спортивну складову і дух Змагання.

12.13 Якщо кілька гравців команди отримали дискваліфікацію в Змаганні і в складі команди залишилося менше 5 (п’яти) гравців:

  • команда зобов’язана дозаявити необхідну кількість гравців не пізніше ніж за 24 години до офіційного початку наступної гри (винятком є ​​випадок, коли дискваліфікація була отримана пізніше, в такому випадку команда зобов’язана дозаявити гравця не пізніше ніж за дві години до офіційного старту матчу. Якщо дискваліфікація була отримана пізніше ніж за дві години до офіційного початку матчу, то команда отримує технічну поразку у всіх матчах ігрового дня);
  • якщо Команда вичерпала ліміт дозаявок, Команді присуджується дискваліфікація.

12.14 У разі отримання гравцем або командою дискваліфікації, Організатор має право врахувати цей факт при формуванні складу учасників в майбутніх змаганнях, що проводяться під егідою УАЕБ, і не допустити гравця / команду до участі в них.

 

 

 

  1. НАГОРОДЖЕННЯ

13.1 Команда, яка здобула перемогу в фіналі Змагання, нагороджується медалями, наданими Організатором.

13.2 Організатор має право прийняти рішення про заснування додаткових призів для переможців та призерів Змагання або окремого етапу.

13.3 Переможці та фіналісти 1-го сезону Ukrainian E-basketball League отримають грошові призи на сумму 100 000 грн.:
1 місце — 40 000 грн;
2 місце — 30 000 грн;
3 місце — 20 000 грн;
4 місце — 10 000 грн;

 

  1. ФІНАНСОВІ УМОВИ

14.1 Організатор забезпечує фінансування Змагання за такими статтями витрат:

  • оплата роботи Технічних суддів і Головного судді Змагання, фахівців, які здійснюють проведення Змагання (при наявності);
  • організація трансляції Змагання на ресурсах Організатора;
  • розробка фірмового стилю Змагання;

14.2 Учасники самостійно несуть витрати, пов’язані з їх участю в Змаганні (в тому числі, пов’язані з придбанням грального обладнання, підключенням до мережі Інтернет, підписки PS + та іншого).

 

ДОДАТОК 1. ФОРМАТ І ПРАВИЛА ПРОВЕДЕННЯ ЧЕМПІОНАТУ І КУБКУ УКРАЇНИ З ЕЛЕКТРОННОГО БАСКЕТБОЛУ

 

  1. Змагання проводиться у відповідності з правилами виду спорту «Баскетбол», дисципліна «електронний баскетбол».

1.1 Матч складається з 4 чвертей по 5 хвилин кожна;

1.2 Середній кидок — 2 очка, дальній — 3 очка;

1.3 Час на атаку — 24 секунди

1.4 При отриманні гравцем (внутрішньоігровим персонажем гравця) шостого фолу, гравець вибуває з гри і замість нього матч продовжує Бот.

1.5 Якщо три персонажа однієї команди отримали по шість фолів, то команді присуджується технічна поразка з рахунком, який був на момент шостого фолу третього персонажа в команді. Якщо команда, в якій три персонажа набрали по шість фолів, вела в рахунку, то набрані очки цієї команди зберігаються, а супернику присуджується перемога з рахунком +2 очка від рахунку команди, що отримала технічну поразку.

1.6 Ігровою платформою Змагань є ігрова консоль Sony PlayStation 4, укомплектована геймпадом, підпискою PS +, а також підключенням до мережі Інтернет зі швидкістю не менше 5 м / біт вхідної швидкості і 2,5 м / біт вихідної при тестуванні на самій консолі.

1.7 Ігровим середовищем Змагань є симулятор баскетболу — відеогра «NBA 2K21» від розробника «Visual Concepts».

1.8 Ігровий режим Змагань — «Pro-Am 5х5»;

1.9 Всі матчі граються через режим «Pro-Am Private Match»;

1.10 Гравці однієї команди повинні знаходитися в одній Тусовці PlayStation;

1.11 На вимогу Організатора, перед кожним матчем гравець повинен записати відео на смартфон і відправити Технічному судді Змагань за допомогою месенджера Telegram, або здійснити відеодзвінок в Discord з Технічним суддею Змагань з наступним змістом:

  • в першу чергу гравець повинен чітко зняти своє обличчя;
  • потім повернути камеру таким чином, щоб було чітко видно екран пристрою, до якого підключена консоль PlayStation 4 із запущеною грою NBA 2K21;
  • гравець повинен перебувати перед Ареною Pro-Am і показати інформацію про персонажа (тенденції / анімації персонажа), з метою перевірки його на предмет ґлітч / багів і т.д., потім згорнути гру і показати меню PlayStation 4 (5) (геймпад, яким керує гравець, повинен бути в кадрі). Після цього необхідно зайти в лобі матчу (на Арену Pro-Am команди) і не залишати її до старту гри. Останнім на арену Pro-Am заходить капітан команди і додатково показує нікнейми всіх гравців команди.

1.12 На вимогу Організатора гравець зобов’язаний поділитися трансляцією екрану під час Змагань шляхом Стріма, Ремоута або Шейру на вибір Організатора (Організатор має право запросити у будь-якого гравця команди Pro-Am Стрім на канал YOUTUBE або TWITCH Організатора, а гравець зобов’язаний забезпечити цей Стрім);

1.13 Гравець, який ділиться екраном з Організатором, зобов’язаний встановити налаштування звуку гри відповідно до вимог Організатора;

1.14 Чемпіонат складається з регулярного етапу, плей-офф і фіналу;

1.15 Регулярний етап Чемпіонату:

1.15.1 Команди грають по чотири матчі з кожною командою — суперником;

1.15.2 Рейтинг команд визначається за % перемог від загальної кількості зіграних матчів;

1.15.3 У випадку однакової кількості перемог та поразок (а отже і % перемог) у двох або більше команд перевіряються результати особистих зустрічей між цими командами — у кого більше перемог, та команда і посідає вище місце;

1.15.4 Якщо у команд лідерів нічийний результат по очним зустрічам, то рахується різниця забитих і пропущених очок в очних зустрічах. Команда з кращою різницею забитих\пропущених очок (Net rating) займає більш високу позицію у турнірній таблиці.

1.15.5 Якщо у декількох команд однаковий % перемог, середнє арифметичне різниці забитих / пропущених очок і середнє арифметичне різниці забитих / пропущених очок в особистих зустрічах, то призначаються додаткові матчі для виявлення місця в рейтингу.

1.16 Плей-офф Чемпіонату:

1.16.1 У плей-офф виходять 4 (чотирі) кращі команд згідно розташування в турнірній таблиці;

1.16.2 В першому раунді плей-офф матчі граються до двох перемог;

1.16.3 В першому раунді плей-офф:

▪ пара 1: 1 місце рейтингу грає з 4 місцем рейтингу;

▪ пара 2: 2 місце рейтингу грає з 3 місцем рейтингу;

1.17 Фінал Чемпіонату:

1.17.1 Фінал грається до трьох перемог;

1.17.2 У фіналі грають переможець пари А з переможцем пари Б;

1.17.3. Команди, що програли в першому раунді плей-офф, змагаються між собою за 3 місце в серії до двох перемог.

1.18 Всі матчі граються до кінця, відключатися від матчу забороняється, необхідно дочекатися завантажувального екрану, після показу статистики матчу і появи команди на домашній арені.

1.19 Після закінчення матчу кожна команда зобов’язана зробити скріншот фінальної статистики матчу і направити Технічному судді Змагань в особисті повідомлення «PlayStation Messages». Фотографія екрану не приймається, необхідний саме скріншот, зроблений засобами PlayStation 4.

1.20 Технічний суддя Змагань може запросити відображення ігрової статистики під час матчу у гравця однієї з команд, гравець зобов’язаний вивести на екран на строк не менше ніж 3 секунди відображення статистики відразу після забитого м’яча.

1.21 У разі дисконекта одного або двох гравців однієї з команд, команда може продовжити гру з одним і двома ботами, на свій розсуд.

1.22 Якщо команда не бажає продовжувати гру з ботом (-ами), то діє правило пункту 1.30 Додатку №1.

1.23 У разі якщо дисконект стався у трьох гравців однієї команди, то правило пункту 1.30 Додатку №1 діє в примусовому порядку.

1.24 У разі якщо команді потрібне перегравання згідно з правилом пунктів 1.26, 1.27 Додатку №1, решта всіх гравців цієї команди, які залишилися на паркеті, зобов’язані негайно припинити грати, зупинити своїх персонажів і повідомити про готовність перегравання Технічному судді Змагання.

1.29 Правило дисконектів:

  • дисконект гравців стався в першій чверті — переграється три чверті і час першої чверті до перегравання, що залишився не дограним, при цьому для кожної команди рахунок, набраний в першій чверті першої гри, підсумовується з рахунком останньої чверті другої гри і йде в залік першої чверті матчу. Рахунок першої чверті другої гри йде в залік другій чверті матчу. Рахунок другій чверті другої гри, йде в залік третьої чверті матчу. Рахунок третьої чверті першої гри йде в залік четвертої чверті матчу (Малюнок 1);

  • дисконект гравців стався в другій чверті — переграється дві чверті і час другої чверті до перегравання, що залишився не дограним, при цьому для кожної команди рахунок, набраний в першій чверті першої гри, йде в залік першої чверті матчу. Рахунок, набраний у другій чверті першої гри, підсумовується з рахунком третьої чверті другої гри і йде в залік другої чверті матчу. Рахунок першої чверті другої гри йде в залік третьої чверті матчу. Рахунок другої чверті другої гри йде в залік четвертої чверті матчу (Малюнок 2)
  • дисконект гравців стався у третій чверті — переграється одна чверть і час третьої чверті до перегравання, що залишився не дограним, при цьому для кожної команди рахунок, набраний в першій і другій чверті першої гри, йде в залік першої і другої чверті матчу, а рахунок, набраний в третій чверті першої гри, підсумовується з рахунком другої чверті другої гри і йде в залік третьої чверті матчу. Рахунок, набраний в першій чверті другої гри йде в залік четвертої чверті матчу (Малюнок 3);

  • дисконект гравців стався в четвертій чверті, такий випадок буде розглянутий суддею індивідуально і четверта чверть може бути переграна як повністю, так і частково, при цьому рахунок, набраний в першій, другій і третій чверті першої гри, йде в залік першої, другої і третьої чверті матчу . Рахунок, набраний в четвертій чверті матчу підсумовується з рахунком першої чверті перегравання, якщо чверть переграється частково (дограється час матчу, що залишився не дограним) (Малюнок 4). Рахунок четвертої чверті матчу може не враховуватися в загальний залік матчу, якщо четверта чверть переграється повністю;

  • час очікування команди змагань після дисконекта — 10 хвилин, після закінчення цього часу матч зараховується технічною поразкою відсутньої команди.

1.30 Перегравання:

1.30.1 Якщо сума набраних очок в зіграних матчах кожної команди до перегравання і після перегравання рівна, для виявлення переможця призначається додатковий матч тривалістю три хвилини.

1.30.2 Якщо переможець не виявлений, призначаються додаткові три хвилини гри повторно до моменту, поки не визначиться переможець матчу.

1.30.3 Кожній команді необхідно зробити кілька скріншотів фінальної статистики матчу:

  • скріншот статистики в момент зупинки матчу;
  • скріншот статистики по закінченні перегравання;
  • скріншот статистики кожного додатково призначеного часу;

1.30.4 Направити скріншоти необхідно Технічному судді Змагань в особисті повідомлення «PlayStation Messages» (фотографія екрану не приймається, необхідний саме скріншот, зроблений засобами PlayStation 4(5)).

1.30.5 М’яч, забитий в момент дисконекта гравця, при переграванні зараховується тільки за рішенням Головного судді, при розгляді відеоповтору моменту.

1.31 Якщо дисконект трьох і більше гравців стався у однієї і тієї ж команди при переграванні, то команда отримує технічну поразку з рахунком 20 — 0, без збереження статистики.

1.32 Якщо один або кілька гравців команди відмовляються від перегравання, то їх команді присуджується поразка з рахунком 20 – 0.

1.33 Календар і сітка Змагань розміщується на офіційному сайті Організатора.

1.34 За ведення, заповнення таблиці відповідає Технічний суддя Змагань.

1.35 За затвердження таблиці відповідає Головний суддя Змагань.

ДОДАТОК 3. ЗАЯВКА ДЛЯ УЧАСТІ У ЗМАГАННЯХ

 

 

Заявка на участь в _____________________ з електронного баскетболу

найменування змагання

 

Цим команда ___________________________ заявляє про готовність брати участь в ____________________ України з електронного баскетболу серед команд Pro-AM 5×5 сезону 2020/2021 рр.

 

Капітан команди Місто проживання
Номер телефону e-mail

 

  1. Всі гравці добровільно надають свої персональні дані відповідно до розділу 10 Регламенту про проведення «Чемпіонату України з електронного баскетболу», підтверджують свою згоду на обробку Організатором Змагання – Громадською спілкою «Українська асоціація електронного баскетболу» — наданих персональних даних, включаючи збір, систематизацію, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), витяг, використання, поширення, блокування, видалення, знищення для цілей проведення даного Змагання на весь строк його проведення і протягом 3 (трьох) років після його закінчення, відповідно до положень, передбачених Законом України «Про захист персональних даних».
  2. Спортсменам, які не досягли 18-ти річного віку, необхідно надати письмовий дозвіл від батьків або законних представників.
  3. Заявка, що містить невірні і / або недостовірні відомості, визнається недійсною. В цьому випадку Організатор має право відмовити в допуску учасника до змагання.

 

ПІБ Нікнейм Дата народження Місто проживання Номер телефону e-mail Підпис
1
2
3
4
5
6
7

 

 

Дата_______________ Капітан команди_________________________/_______________/

 

 

ДОДАТОК 4. ТЕХНІЧНА ЗАЯВКА НА ГРУ ЗМАГАННЯ

 

Технічна заявка на гру ________________________________

найменування змагання

 

Назва команди:
Дата матчу Команда-господар: Скорочення: Команда-гість: Скорочення:
Номер гри

 

Команда зобов’язується виконати умови:

  • поділитися трансляцією екраном PlayStation по ходу матчу за допомогою Remote Play (рекомендується використовувати PlayStation PRO);
  • зберегти повний відеозапис матчу і опублікувати його на YouTube каналі Організатора (дані до аккаунту будуть надані Технічним суддею матчу);
  • зберегти і відправити скріншот підсумкової статистики матчу за допомогою PlayStation Messages.

 

ПІБ Нікнейм PSN Ігровий номер Відповідальний за
1 Комунікацію з Технічним суддею матчу
2 Трансляцію екрана PlayStation 4 по ходу матчу за допомогою Remote Play
3 Збереження повного відеозапису матчу і публікацію його на YouTube каналі Організатора
4 Збереження і відправку скриншота підсумкової статистики матчу
5 Стрім на YouTube каналі Організатора

 

 

Колір форми ________________________________________________________________________

 

 

 

Дата _______________ Капітан команди _________________________ / _______________ /

 

Технічна заявка повинна бути спрямована Технічному судді матчу Змагання перед грою не пізніше, ніж за дві години до офіційного часу початку гри.

 

 

ДОДАТОК 5. ПОВІДОМЛЕННЯ ВІД КЛУБУ ПРО УЧАСТЬ В ЗМАГАННІ

 

ФОРМА (на офіційному бланку Клубу)

 

Головному судді

Чемпіонату України / Кубка України

з електронного баскетболу

серед команд Pro-AM 5×5 сезону 2020/2021 рр.

 

_____________________

 

Повідомлення

 

Шановний _____________________________________!

 

Даним підтверджуємо, що Клуб ________________________________________________

(назва клубу і найменування юридичної особи) направляє для участі в Чемпіонаті України / Кубку України з електронного баскетболу (потрібне підкреслити) серед команд Pro-AM 5×5 сезону 2020/2021 рр. Команду _______________________________ (назва команди) в такому складі:

 

Капітан команди — _______________________________________________________________

_________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

 

 

 

________________________________________________________________________________

посада                                                           ПІБ                                                     підпис, м.п.

 

 

ДОДАТОК 6. ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПЕРЕХІД ГРАВЦЯ В ІНШУ КОМАНДУ В ЗМАГАННІ

 

ФОРМА

 

Головному судді

Чемпіонату України / Кубка України

з електронного баскетболу

серед команд Pro-AM 5×5 сезону 2020/2021 рр.

 

_______________________________________

від капітана команди _____________________

_______________________________________

ПІБ

 

Повідомлення

 

Шановний _____________________________________!

 

Даним підтверджуємо, що гравець _______________________________________________, який

раніше брав участь в Чемпіонаті України / Кубку України з електронного баскетболу (потрібне підкреслити) в складі команди ______________________, переходить в команду _______________________ і продовжить участь в Чемпіонаті України / Кубку України з електронного баскетболу (потрібне підкреслити) серед команд Pro-AM 5×5 сезону 2020/2021 рр. в її складі.

 

 

 

 

 

 

 

 

________________________________________________________________________________

капітан команди, що приймає гравця                                ПІБ                                        підпис

Ми в прямому ефірі! LIVE NOW!
МИ ОФЛАЙН!